niedziela, 16 września 2012

Rok Akademicki 2012/2013

Czas mija nie ubłagalnie, a zwłaszcza czas wakacji. Dla mnie jest to  dobra wiadomość, bo jesień to moja ulubiona pora roku. Jesienią jest najpiękniejsze słońce, najdoskonalsze są owoce i warzywa, to także najbardziej twórczy okres. Wówczas pojawiają się nowe pomysły i plany.
Dodatkowym i niewątpliwym atutem jesieni jest rozpoczęcie roku akademickiego. Ruszają zatem Uniwersytety Trzeciego Wieku. Już w nadchodzącym tygodniu Seniorzy będą podejmować decyzje na temat zajęć, w których chcą uczestniczyć w roku akademickim 2012/2013. 
Oczywiście pragnę także przedstawić swoją ofertę i zaprosić na zajęcia Seniorów z Gdyni do Centrum Aktywności Seniora, a Seniorów mieszkających w Gdańsku  - na Uniwersytet Trzeciego Wieku funkcjonujący przy Uniwersytecie Gdańskim.  

W ramach przygotowanej na ten rok oferty mieszkańców Gdyni zapraszam na:
  • warsztaty "Kobiecość w Jesieni Życia" - grupa początkująca dla Pań, które po raz pierwszy zdecydują się na udział w moich zajęciach
  • warsztaty "Kobiecość w Jesieni Życia" - grupa kontynuacyjna dla Pań, które uczęszczały na moje zajęcia w ubiegłym roku lub latach ubiegłych  - nawet jeżeli miałby to być już trzeci rok :-)
  • warsztaty "Trening Twórczości ku Szczęściu" - dla wszystkich chętnych.
Natomiast mieszkańców Gdańska zapraszam na:
  • warsztaty "Bliżej siebie".
Oczywiście będzie mi niezwykle miło jeżeli Państwo wybierzecie moje zajęcia, jednak chciałabym wcześniej zaapelować, by nie wybierać zbyt dużej ilości zajęć (nawet jeżeli to z moich mielibyście Państwo zrezygnować). Jestem zdecydowaną zwolenniczką formuły, czasem może nadużywanej, ale niezwykle ważnej: "mniej znaczy więcej". Jestem przekonana, że zajęcia organizowane w ramach UTW są niezwykle cenne, wnoszą wiele radości, sensu w Państwa życie. Jednak czasem obserwuję, iż stają się one dokuczliwym obowiązkiem, że jest ich za dużo, a Studenci zamiast cieszyć się tym co naprawdę dla nich ważne, zmagają się ze zbyt przeładowanym planem. Dlatego też szczerze radzę by po prostu zwolnić i posmakować życia :-)

Z niecierpliwością czekam na Studentów, których miałam zaszczyt poznać w ubiegłych latach, a z wielką ciekawością na Osoby, które w tym roku zdecydują się na zajęcia po raz pierwszy.

A wszystkim, życzę dobrego Roku Akademickiego. Niech będzie on pełen cudownych niespodzianek, odkryć, a także spotkań i inspirujących rozmów :-)  


Szczegółowe informacje dotyczące zapisów na stronach:
www.cas.gdynia.pl
http://www.ug.edu.pl/pl/gutw/
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz